Met hun nieuwe locatie in Vlissingen wilde dit familiebedrijf een nieuwe merkidentiteit die net zo helder en krachtig is als hun specialisme: scheepsmotoren voor beroepsvaart en grotere pleziervaart.
In dit project stond de merknaam centraal. We ontwikkelden een branding waarbij drie belangrijke elementen samenkomen: de zee (C-Side), de sector (Marine) en de vertrouwde familienaam (Moens). Het beeldmerk is strak, maritiem en dynamisch, met golvende lijnen die letterlijk en figuurlijk verwijzen naar beweging, snelheid en water.
Een project waarin we branding en symboliek slim samen konden brengen tot een merk dat herkenbaar én onderscheidend is. Precies wat je wilt, als je als technische speler professioneel voor de dag wilt komen in de wereld van de scheepvaart.
Erg blij dat we Tom en zijn team hebben leren kennen. Bij de opstart van ons nieuwe bedrijf CSIDE Marine Vlissingen BV is hij van onschatbare waarde geweest voor de ontwikkeling van de naam en het logo. Daarnaast zeer professioneel doorgepakt met huisstijl, website en social media.
Ook bij het werven van personeel is Tom erg waardevol gebleken. Echt helemaal TOP!!