Restaurant Ripasso

Horeca
Client
Restaurant Ripasso
Role
Rebranding
Year
2024
Restaurant Ripasso

Restaurant Ripasso

Tien jaar aan culinaire gastvrijheid verdient een uitstraling die net zo verfijnd is als het restaurant zelf. Voor Ripasso mochten we een compleet nieuwe huisstijl ontwikkelen die perfect past bij waar ze nu staan: een exclusieve plek waar kwaliteit, warmte en toegankelijkheid samenkomen.

De nieuwe stijl is klassiek met een moderne twist. Het logo straalt elegantie en ambacht uit, met kleurkeuzes die zorgen voor een rijke en vertrouwde sfeer. Ripasso Goud, Nacht en zachte neutrale tinten versterken het gevoel van luxe, zonder het persoonlijke karakter te verliezen.

Net als de wijn waar de naam op gebaseerd is, is Ripasso stijlvol, vol karakter en verrassend toegankelijk. Een huisstijl die dat verhaal versterkt en het restaurant klaar maakt voor de volgende tien jaar.

No items found.

Smaakvolle stijl met diepgang

In de wereld van fine dining telt élk detail. Van het servet op tafel tot de tonen in het glas. En ook de visuele identiteit hoort daar naadloos op aan te sluiten. Het oog eet tenslotte mee.

Werk jij in de horeca en wil je dat jouw merk dezelfde finesse en gastvrijheid uitstraalt als je keuken? Of het nu gaat om een nieuwe huisstijl, een herpositionering of simpelweg meer eenheid in je visuele communicatie. Wij zorgen voor een uitstraling die net zo goed smaakt als jouw signatuurgerecht.

Toe aan een merkbeleving die bijblijft, nog vóór het eerste voorgerecht?

No items found.

Klaar om te werken aan jouw nieuwe huisstijl?

Neem contact op